Poleć znajomym

Wilk

Wilk2012 awatar Autor: Wilk2012 Wszystkie zdjęcia użytkownika » Data dodania: 5 sierpnia 2012 Opis:

Mój pierwszy tatuaż,kochany wilczuś :)

- by Robert z Kalisza

Kategoria: Tatuaże zwierzęta, Tatuaże na plecach, Tatuaże Religijne

zaloguj się aby głosować »

zaloguj się aby komentować » Komentarze (31)

  • Zgłoś nadużycie James awatar
    James, 5 sierpnia 2012, 10:21

    jest ladny nie powiem :) fajnie zrobiony tylko ze jest jedno ale troszke wyglada na niedzwiedzia a nie wilka

  • Zgłoś nadużycie Wilk2012 awatar
    Wilk2012, 5 sierpnia 2012, 12:00

    myślę że to kwestia wyobraźni bo ja tam nigdzie nie widzę niedźwiedzia ;p , thx za opinie :) .

  • Zgłoś nadużycie madziarozowa awatar
    madziarozowa, 5 sierpnia 2012, 13:01

    sorry ale gdzie Ty tu niedźwiedzia widzisz to ja naprawdę nie wiem! śliczny wilczuś :)

  • Zgłoś nadużycie nati awatar
    nati, 5 sierpnia 2012, 16:34

    piękny wilczek... :)

  • Zgłoś nadużycie lukasz24jaw awatar
    lukasz24jaw, 5 sierpnia 2012, 22:45

    fajny :)

  • Zgłoś nadużycie Kejtti awatar
    Kejtti, 17 listopada 2012, 16:52

    Fajny :)

  • Zgłoś nadużycie avatar
    gosia88, 18 listopada 2012, 16:53

    idiotyzm roku 2012 jak można coś takiego nosić podziwiam za głupotę pana wilka obraza za obrazę hcwd

  • Zgłoś nadużycie James awatar
    James, 18 listopada 2012, 18:21

    na pierwszy rzut oka tak wyglada :D moze dlatego ze uszu nie widac ale ogolnie jest boski sam bym chcial takiego

  • Zgłoś nadużycie Wilk2012 awatar
    Wilk2012, 18 listopada 2012, 18:27

    James szybko zebrało Ci się na odpisanie :D

  • Zgłoś nadużycie James awatar
    James, 18 listopada 2012, 22:17

    oj tam xD sorki ale zapomnialem kompletnie :D co nie zmienia faktu ze wilk jest przekozak

  • Zgłoś nadużycie wazkatattoo awatar
    wazkatattoo, 23 listopada 2012, 23:36

    fajną masz bestie :)

  • Zgłoś nadużycie Wilk2012 awatar
    Wilk2012, 23 listopada 2012, 23:40

    eee jaka bestia on bardzo milusi wilczuś :D

  • Zgłoś nadużycie wazkatattoo awatar
    wazkatattoo, 23 listopada 2012, 23:41

    rzuca się na widzów :) super

  • Zgłoś nadużycie KaBBaL awatar
    KaBBaL, 27 grudnia 2012, 22:26

    Podoba mi się tylko mógł być większy :) ale to tylko moje zdanie :)

  • Zgłoś nadużycie orbitkaxx awatar
    orbitkaxx, 30 września 2013, 22:51

    a co to hiena ? ;> ;p

  • Zgłoś nadużycie Calliope awatar
    Calliope, 1 października 2013, 10:54

    orbitkaxx, chciałaś być śmieszna czy po prostu potrzebowałaś coś napisać? gdzie ty widzisz tu hienę?! Fajny ten wilczek :) Dla mnie na +

  • Zgłoś nadużycie mavr awatar
    mavr, 1 października 2013, 13:14

    gwiazda nam rośnie

  • Zgłoś nadużycie orbitkaxx awatar
    orbitkaxx, 4 października 2013, 9:42

    Calliope, nie chciałam być śmieszna ani nie potrzebowałam czegoś napsać, on tam wie o co chodzi ;)

  • Zgłoś nadużycie Calliope awatar
    Calliope, 5 października 2013, 6:50

    osobiste porachunki, co? heheheeh, żart ;) orbitkaxx niech ci będzie ;)

  • Zgłoś nadużycie orbitkaxx awatar
    orbitkaxx, 7 października 2013, 15:06

    Calliope, no można tak powiedzieć ;p hehe, coś bym napisała, ale obrażać w porównaniu do Wilka, mam swój poziom ;] ale jedno wiem, że jest to żałosny człowiek i tyle ;) pozdrawiam !

  • Zgłoś nadużycie Wilk2012 awatar
    Wilk2012, 7 października 2013, 18:59

    Orbitka chyba ostatnio orbita w Ciebie przyje**** co ? skończ ten cyrk bo żałosna jesteś zachowujesz się jak dziewczynka której koleżanki w podstawówce powiedziały że ma nieładną sukienkę. Zamieszczając zdjęcie na forum musisz się liczyć z krytyką innych, napisałem tylko że nigdzie nie widzę diabełka na twoim tatuażu więc wskaż mi gdzie tutaj jakieś obrażanie ?? ?? ?? get melisa.

  • Zgłoś nadużycie orbitkaxx awatar
    orbitkaxx, 18 października 2013, 17:23

    Nie chodzi mi tu akurat o mnie ;) czytając po innych użytkownikach wywnioskowałam to co napisałam. za dużo chamsko.pl i tyle ;]

  • Zgłoś nadużycie brennan awatar
    brennan, 18 października 2013, 21:28

    to nie było chamskie, lecz żałosne koleżanko ;) ot co!
    a tatuaż spoko ;)

  • Zgłoś nadużycie mavr awatar
    mavr, 19 października 2013, 11:40

    A ja osobiście podzielam zdanie obu pań

  • Zgłoś nadużycie RuDa_SHG awatar
    RuDa_SHG, 19 października 2013, 14:00

    Jezeli na podstawie wpisow twierdzisz, ze ktos jest "zalosnym czlowiekiem" to masz chyba nierowno pod sufitem :)
    Wlasnie pokazujesz "swoj poziom" :)

  • Zgłoś nadużycie brennan awatar
    brennan, 19 października 2013, 19:27

    Nigdzie nie napisałam, że koleżanka jest "żałosnym człowiekiem". Poczytaj najpierw ze zrozumieniem ;)
    Odpisałam na treść komentarza " za dużo chamsko.pl " - jej wcześniejsza wypowiedź nie była chamska, lecz ŻAŁOSNA.
    boże, ludzie co z Wami?

  • Zgłoś nadużycie brennan awatar
    brennan, 19 października 2013, 19:43

    :(

  • Zgłoś nadużycie Wilk2012 awatar
    Wilk2012, 19 października 2013, 20:42

    mógłbym prosić was żebyście zakończyły ten cyrk :) ?.

  • Zgłoś nadużycie brennan awatar
    brennan, 19 października 2013, 22:36

    O jezu, Ruda - bardzo Cię przepraszam, przeczytałam kilka komentarzy wyżej i widzę, że to nie było do mnie. Ale wstyd :D

  • Zgłoś nadużycie RuDa_SHG awatar
    RuDa_SHG, 20 października 2013, 15:32

    no wlasnie az zwatpilam ^^, moglam w sumie dopisac do kogo to bylo :P

  • Zgłoś nadużycie avatar
    Mati17, 8 stycznia 2014, 7:42

    Podoba mi się; DD

Dodaj zdjęcie