Poleć znajomym

zaloguj się aby komentować » Komentarze (21)

  • Zgłoś nadużycie avatar
    keja25, 20 stycznia 2010, 9:25

    po prostu cudo....tylko jak wyglada z tyłu?

  • Zgłoś nadużycie yogurcik awatar
    yogurcik, 12 lutego 2010, 17:55

    Jak ktoś zrobił sobie ten wzór niech zapoda tutaj !!

  • Zgłoś nadużycie yogurcik awatar
    yogurcik, 16 marca 2010, 23:29

    Podnosze ktos sobie zrobil tego tatuaza ?

  • Zgłoś nadużycie ch2_lukas awatar
    ch2_lukas, 17 marca 2010, 0:49

    fake

  • Zgłoś nadużycie avatar
    cleopatraa23, 8 maja 2010, 18:43

    nigdy nie widzialam nic lepszego..... a wiele juz widzialam.... masz klase!!!

  • Zgłoś nadużycie czarna awatar
    czarna, 10 maja 2010, 11:15

    ale ciało

  • Zgłoś nadużycie blondGirl awatar
    blondGirl, 19 sierpnia 2010, 15:10

    to ciało...i tatuaż... ach...

  • Zgłoś nadużycie troublemaker awatar
    troublemaker, 27 sierpnia 2010, 19:33

    Kurde ludzie.. to jest robione w photo shopie czy czyms innym... sa setki stron internetowych ktore wykozystuja ten wzor jako logo.. :)
    Co nie znaczy ze nie jest zajebisty .. BO JEST :D
    Ale nie ma co sie tak podniecac bo to nie jest tattoo osoby ktora go wzucila ;)

  • Zgłoś nadużycie wmarco awatar
    wmarco, 5 listopada 2010, 20:04

    prosze na meila o wzór
    możesz wrzudzić też odrazu wzór na tą strone lub wysłać mi na meila wmarco89@gmail.com

  • Zgłoś nadużycie avatar
    monia205, 5 marca 2011, 20:34

    Mój chłopak robi sobie ten sam wzór :P tylko ,że troszke go zmienił ale minimalnie ;)
    a wypełnienie ma zrobione jak gdyby z marmuru ;D
    wygląda zajebiście ;D
    Tylko jak na razie ma zrobiony brzuch ;P


    jak mi się uda to wrzuce wam linka ;P

  • Zgłoś nadużycie avatar
    AniaNyc, 30 sierpnia 2011, 20:48

    monia205, podeślij parę fotek z tatuażem Twojego chłopaka bądź ktoś kto taki sobie zafundował. Jestem ciekawa jak wygląda coś takiego w rzeczywistości a nie w jakimś prawdopodobnie projekcie… Bo tatuaż jest naprawdę zajebisty ;)

  • Zgłoś nadużycie maldry0518 awatar
    maldry0518, 12 stycznia 2012, 23:43

    Ten tattoo jest zajebisty. Chciałabym mieć faceta z takim tattoo ;)

  • Zgłoś nadużycie ewelinka awatar
    ewelinka, 13 kwietnia 2012, 15:34

    tatuaż super!!!

  • Zgłoś nadużycie madziarozowa awatar
    madziarozowa, 13 kwietnia 2012, 21:37

    to nie jest tatoo czy wy naprawdę tego nie widzicie?

  • Zgłoś nadużycie avatar
    Bunkier88, 30 maja 2012, 15:29

    wlasnie ja mam taki na sobie to da sie rade zrobic :P i wyglada super na zywo :P

  • Zgłoś nadużycie James awatar
    James, 22 lipca 2012, 10:44

    tak tak :D wiekszosc osob go ma na sobie ale zadna oczywiscie fotki nie doda bo nie ma czasu itd :D ale czas na dodawanie pierdol jest nie oszukujmy sie ale jak narazie z tej strony nikt nie ma tego wzoru ja znam goscia z nk ktory ma tylko reke podobnie zrobiona osobiscie tez bym go sobie zrobil ale panowie z ultra tattoo wroclaw chcieli 5 tysiecy za calosc czego oczywiscie nie posiadam cwaniaki

  • Zgłoś nadużycie avatar
    krasnallo, 10 września 2012, 23:05

    czesc daj namiar dokladny gdzie go moga zrobic ale calego za 5 kola

  • Zgłoś nadużycie avatar
    krasnallo, 10 września 2012, 23:07

    widac ze to photo shop ale zadanie jest do wykonania czekam na info

  • Zgłoś nadużycie James awatar
    James, 18 listopada 2012, 22:28

    Wrocław Ultra tattoo tam ci za 5 k zrobia calego

  • Zgłoś nadużycie avatar
    AguskaWP, 6 września 2013, 11:23

    Boskie ciałko i boski tatuaż.. ;) ...a może na odwrót..... :)

  • Zgłoś nadużycie avatar
    Pawel_Be, 6 września 2013, 11:41

    Jeżeli o mnie chodzi, to nie ma nic bardziej topornego niż tribal, a jak jeszcze koszt wykonania to 5k, to ja gratuluję rozumu.
    Pozdro

Dodaj zdjęcie