Witaj na forum!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Witam wszystkich :)

Zgłoś nadużycie #21 6 maja 2010, 10:40

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
Wiolkaa napisał(a):
eee... no widzisz spacerek pomaga :P

hihihi spacerek i zyrtec(lek na alergie) ;P

Zgłoś nadużycie #22 6 maja 2010, 10:46

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
hehe tak lekami :p no wiesz co !! :P nie no żartuje bardzo dobrze ja dobrze śpię po aviomarinie ;p
http://hyperreal.info/node/1870 przeczytaj to :P

Zgłoś nadużycie #23 6 maja 2010, 10:48

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
Wiolkaa napisał(a):
hehe tak lekami :p no wiesz co !! :P nie no żartuje bardzo dobrze ja dobrze śpię po aviomarinie ;p
http://hyperreal.info/node/1870 przeczytaj to :P

ahahahhahahahahahaha ja nie mogę ;P

Zgłoś nadużycie #24 6 maja 2010, 10:52

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
hehe albo koleś ma dobrą wyobraźnie albo naprawdę przedawkował :P

Zgłoś nadużycie #25 6 maja 2010, 10:54

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
Wiolkaa napisał(a):
hehe albo koleś ma dobrą wyobraźnie albo naprawdę przedawkował :P

hehehe no ciekawe ciekawe :) może warto spróbować hahahahahhahahahahahahahhahahaha

Zgłoś nadużycie #26 6 maja 2010, 11:01

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
ja wole nie ... już raz po leku wylądowałam w szpitalu oczywiście na pusty żołądek ..

Zgłoś nadużycie #27 6 maja 2010, 11:03

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
Wiolkaa napisał(a):
ja wole nie ... już raz po leku wylądowałam w szpitalu oczywiście na pusty żołądek ..

o kurcze to nieciekawie
ja oczywiście żartowałam heh

Zgłoś nadużycie #28 6 maja 2010, 11:05

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
nom strasznie było :P

Zgłoś nadużycie #29 6 maja 2010, 11:12

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
kurka ale obleśna pogoda dzisiaj ehhh
stworek szaleje a ja nadal w piżamie haha

Zgłoś nadużycie #30 6 maja 2010, 11:24

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
a u nas słoneczko tylko wiatr wieje;/

Zgłoś nadużycie #31 6 maja 2010, 11:26

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
kurka to u Nas tak wczoraj było
a dzisiaj kaplica
i czeka nas siedzenie w domu
a powiedz mi czym się zajmujesz na codzień oprócz tatuaży :)

Zgłoś nadużycie #32 6 maja 2010, 11:28

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
chodzę do szkoły :P

Zgłoś nadużycie #33 6 maja 2010, 11:29

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
oooooo mhmmmm liceum..studia
ale jestem ciekawska nie ;P

Zgłoś nadużycie #34 6 maja 2010, 11:31

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
liceum :P ciężko uwierzyć co :D i tatuuje ....

Zgłoś nadużycie #35 6 maja 2010, 11:35

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
no proszę to młodziutka jesteś :)
mów mi babciu hahaha żartuje ;P

Zgłoś nadużycie #36 6 maja 2010, 11:39

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
obstawiam że możesz mieć 24 lata nie więcej :P

Zgłoś nadużycie #37 6 maja 2010, 11:40

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
Wiolkaa napisał(a):
obstawiam że możesz mieć 24 lata nie więcej :P

jesuuu jaka jesteś kochana niestety mam 4 wiosny więcej heh

Zgłoś nadużycie #38 6 maja 2010, 11:58

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
niemożliwe !!! ściemniasz mi !!

Zgłoś nadużycie #39 6 maja 2010, 12:12

aluska aluska awatar Posty: 85 Podziękowania: 2
Wiolkaa napisał(a):
niemożliwe !!! ściemniasz mi !!

nie ściemniam naprawdę 21 czerwca mam 28 urodziny

Zgłoś nadużycie #40 6 maja 2010, 12:27

Wiolkaa Wiolkaa awatar Posty: 56 Podziękowania: 2
oo kurczę :P