Witaj na forum!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

tatuaż na łydkę

Zgłoś nadużycie #1 18 lutego 2013, 15:18

Maradona avatar Posty: 2 Podziękowania: 0
heja. jestem nowicjuszem w tych tematach a postanowiłem sobie strzelić tatuaż na łydce. jeśli ktoś miałby jakiś fajny wzór to byłoby miło. powiem z mojej strony że trochę sam nie wiem czego che, strasznie mi się podobają jokery. a także taki obcy jest super http://naszetatuaze.pl/benitez/alien-bio/

miałem pomysł dość oryginalny aby zrobić sobie capitana tsubasę (tego japońskiego piłkarza) ale jakoś nie mogę ogarnąć fajnego wzoru. jeżeli macie jakiś fajny wzór bądź pomysł to będę wdzięczny. pozdrawiam.

Zgłoś nadużycie #2 19 lutego 2013, 14:51

Maciass4 Maciass4 awatar Posty: 2 Podziękowania: 0
tatuaż powinien coś znaczyć, ja wytatuowałem sobie na łydce ptasznika, gdyż moim hobby jest terrarystyka ;) , również Tobie polecam na 1 tatuaż zrobić sobię coś czym się interesujesz ;)

Zgłoś nadużycie #3 19 lutego 2013, 18:18

ms25 avatar Posty: 22 Podziękowania: 2
Maciass4 napisał(a):
tatuaż powinien coś znaczyć, ja wytatuowałem sobie na łydce ptasznika, gdyż moim hobby jest terrarystyka ;) , również Tobie polecam na 1 tatuaż zrobić sobię coś czym się interesujesz ;)

nie do końca się z Tobą zgadzam.Dlaczego każdy tatuaż musi coś oznaczać?ja mam na stopie kwiaty hibiskusa,bo akurat takie mi się podobały,a na plecach min motyle,bo takie chciałam.Jak robiłam pierwszy tatuaż,to Mateusz,który mi go robił powiedział:"no to dawaj,opowiedz historię tego tatuażu...jak w MIAMI INK :) "-nawet Jego zdaniem nie każdy tatuaż musi miec jakieś przesłanie.