Witaj na forum!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Da sie coś z tym zrobić ?

Zgłoś nadużycie #1 17 lutego 2011, 6:17

cyprooo avatar Posty: 1 Podziękowania: 0
Chciałbym wiedzieć czy da sie z tego zrobic tatuaż na łydkę ?


http://img690.imageshack.us/i/53677kosciotrupkarty.jpg/

Jezeli nie, to prosze o inne propozycje na miejsce.
z góry dziekuje ; )

Zgłoś nadużycie #2 4 lipca 2011, 17:45

bodyartcenter bodyartcenter awatar Posty: 45 Podziękowania: 9
oczywiście ...fajny temat

Zgłoś nadużycie #3 18 listopada 2012, 12:59

bogini8 bogini8 awatar Posty: 5 Podziękowania: 2
czemu nie..na lydke, na udo, ale fajnie by tez wygladal na lopatce/plecach/barku

Zgłoś nadużycie #4 29 listopada 2012, 21:38

lucas148 lucas148 awatar Posty: 16 Podziękowania: 1
Wszedzie bedzie dobrze wygladalo, zalezy w jakim salonie go bedziesz robil i kto ci go bedzie robil, miejsce jest bez znaczenia ;-) pozdro

Zgłoś nadużycie #5 3 marca 2019, 18:01

blonda blonda awatar Posty: 8 Podziękowania: 0
oczywiście ...fajny temat

Zgłoś nadużycie #6 5 marca 2019, 10:54

iriss iriss awatar Posty: 7 Podziękowania: 0
Zastanawiam się, jak to będzie wyglądać?