Witaj na forum!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Apap po tatuażu?

Zgłoś nadużycie #1 16 lutego 2019, 15:38

Karolinaax19283 avatar Posty: 2 Podziękowania: 0
Ja mam takie pytanie, bo wczoraj zrobiłam sobie tatuaż, jest mały bez wypełnienia, taki delikatny. Przeziębiłam się jednak i chciałabym wziąć apap, czy są jakieś przeciwwskazania? Czy może się przez to rozlać albo coś innego z nim stać?
Bo wiem, że nie należy zażywać przeciwbólowych przed robieniem, bo rozrzedza to krew... A jak się sytuacja ma nie całe 24h po zrobieniu tatuażu?

Zgłoś nadużycie #2 17 lutego 2019, 14:52

Karolinaax19283 avatar Posty: 2 Podziękowania: 0
Już wiem. Apap mozna bo jest na paracetamolu i on jest bezpieczny.

Zgłoś nadużycie #3 27 lutego 2019, 14:38

Jankrzuszynski avatar Posty: 2 Podziękowania: 0
Ja raczej idę w stronę ibupromu. Ale też zależnie od tego co komu pasuje :)

Zgłoś nadużycie #4 5 marca 2019, 10:55

iriss iriss awatar Posty: 7 Podziękowania: 0
Myślę, że też Apap